donderdag 28 juli 2016

De emoji tag!

Hey iedereen,
Ik ben een paar weken geleden door Amber van Bloggingaboutamber getagd om de emoji tag te doen. Deze tag lijkt me erg leuk aangezien ik best wel vaak emoji's gebruik, en ja laten we maar beginnen!

1. Wat is je favoriete emoji?

Ik vind deze emoji er heel leuk en schattig uitzien.


2. Wat zijn jouw drie meest gebuikte emoji's?

Ik gebruik deze emoji bij heel veel berichtjes haha


Ik vind deze emoji ook leuk ik weet niet waarom haha



3. Aan welke emoji irriteer jij je het meest?

Deze emoji, ik snap hem niet helemaal


4. Welke drie emoji's omschrijven jou het best?
Als eerste deze want ik lach best wel veel

Zo lach ik vaak op foto's haha

Ik vind pizza heel erg lekker vandaar deze emoji haha


5. Vind de meest random emoji

Een doos

6. Vind drie emoji's die je nog nooit hebt gebruikt




7. Welke emoji zou nog moeten bestaan?
Een emoji met drie hartjes.

8. Vind emoji die je niet begrijpt

9. Laat jou vaak gebruikte emoji's zien

Er staan ook emoji's tussen die ik echt maar 1 keer gebruikt heb haha


Dit was de tag!
Thank you Amber voor het taggen.
Fijne vakantie iedereen en tot volgende week!
Byeeee  X- Celeste


Geen opmerkingen: